Stina

- Si vis Amari, Ama -

Fredag

Publicerad 2013-04-19 08:39:21 i Våra dagar

Blev inte mycket gympa för mig igår, nu när vi inte varit på öppna på länge så brukar Mini somna vid 10, så lite extra gnällig och mammig om han inte får sova. Men efter i alla fall lite gympa, och lite mat för Minis del så somnade han gott. Sov i över 2 timmar, har inte hänt på väldigt länge.
Under tiden hann jag packa om lite, och fixa lite här hemma. När han sedan vaknade så var det fullt ös. En stor favorit just nu är att sitta vid sitt lilla bord och leka.
Ofta går han själv in på rummet, han har fortfarande lite problem med att komma upp på stolen själv, antingen står han och ropar mig eller så står han och leker. Ur med klossarna och sedan i igen, fortfarande lite svårt men med mycket koncentration så går det! :)
Idag blir det en sväng till öppna, sedan lite fix här hemma. Funderar även på att åka och lämna in min vagn, lite väl mycket krångel nu... Men får se vad vi orkar med!
 
Happy friday!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela