Stina

- Si vis Amari, Ama -

Morgonträning, babysim och mitt i veckan date

Publicerad 2013-04-18 08:00:06 i Våra dagar

Gårdagen började som så många onsdagar, klockan ringer 4,50. Får erkänna att jag var lite extra trött denna morgon då Mini vaknade 3,30, kom in till oss och sov sedan oroligt, nästan ända tills min klocka ringde.
Efter träningen var Mini redan vaken så blev ingen extra sömn. Började packa inför Umeå, men blev inte så mycket gjort. Iväg på babysim och sedan kom Anna och Amanda!!
Våra sötnosar!! 
 
Idag ska jag verkligen försöka packa, skönt att ha det klart, sedan blir det träning. Ska även se om däcket är helt, måste bara iväg till en mack för att pumpa. Nästa gång blir det INTE luftdäck på vagnen... Har även ett paket att hämta! Om vädret blir bättre och om däcket är helt blir det såklart också en promenad, har inte varit ute och promenerat sedan i söndags. Är alltid så skönt att komma ut en sväng varje dag, men utan vagn blir man helt låst.
 
Nu kallar Mini, ha en riktigt bra torsdag! 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2013-04-18 20:05:50

Finaste sötnosarna har vi allt ❤ Tack för en mysig dag! Puss puss

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-04-19 18:51:28

Vilka fina kort! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela