Stina

- Si vis Amari, Ama -

Simhalls besök

Publicerad 2013-04-16 08:19:58 i Våra dagar

Gårdagen började vi med ett besök i simhallen. Blir mycket bada nu för Mini men han verkar tycka det är väldigt roligt, så vad gör det då?! 
 

 
Svårt att få till bra bilder när det är fullt ös hela tiden.
 
Mini somnade och sov i nästan 2 timmar efter och sedan var vi bara hemma och fixade. Vi åker ju iväg till Umeå snart, så det är dags att börja fundera på vad som ska packa med och så, ni som känner mig vet ju att packa inte är min starkaste sida. Men tänker om jag börar nu så kanske jag tar bort saker som jag kommer på är onödiga, eller så kanske jag bara lägger till mer?! Jaja, får se hur det går, lång tind kvar ännu.
 
Idag kommer mamma på besök! ❤ Och hoppas även få fixat däcket på vår vagn, fick punktering härom dagen.
Dansar så gott han kan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela