Stina

- Si vis Amari, Ama -

Vågar vi tro...

Publicerad 2013-04-02 20:32:42 i Våra dagar

Att våren äntligen är här?
De sista dagarna har bjudit på underbart väder och äntligen även lite värme!
VI har varit i Åsa och njutit. Promenerat och hänt på lekplatser.
Här i Skene så var alla gungor som vi hittade fortfarande upphissade, och fastlåsta, så vi fick nöja oss med annan lek men även det gick hem hos Mini. Rutschkanan är en stor favorit, speciellt dom lite större!
 
Nu hoppas vi att vädret fortsätter som de har varit de sista dagarna, då blir det fortsatt med promenader och lekplatshäng! Promenaderna blir ju såklart i alla fall, men alltid skönt att kunna stanna på en lekplats en stund utan att frysa sönder.
Nu blir det strax sängen, klockan ringer vid 5 imån, dags att träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela