Stina

- Si vis Amari, Ama -

Vårvädret fortsätter

Publicerad 2013-04-03 22:33:12 i

Även idag har det bjudits på strålande sol!!
Började morgonen med en timmas spinning. Hem och sov lite. Sedan blev det promenad, ca 1,3 mil. Lunch med Sammi och Carro. Gick och köpte nya skor till Mini, fina vita, perfekt nu när Mini ska börja gå! :) Fick även äntligen mitt paket ifrån Me&I. Här väntar i över en månad så det var på tiden.
Sedan blev det lite paus här hemma. Fick fixat lite saker och äntligen blev vår resa bokad! :) Så om lite mindre än 2 månader är det vi som har det gott i värmen!!

Sedan klädde vi på oss igen och gick ut i det fina vädret igen. Hann med ytterligare 7 km. En perfekt dag i det underbara vädret helt enkelt!

Nu blir det lite tv-tittande innan det blir sängen! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela