Stina

- Si vis Amari, Ama -

Första sjukhus besöket

Publicerad 2013-02-10 19:31:00 i Mini

Natten till igår var inte så bra för Mini, vaknade många gånger och andades väldigt tungt. På morgonen var det fortfarande lika tungt så vi bestämde oss för att åka in till barnmottagningen. Som tur va så var det bara ett barn där före oss, så vi fick ganska så snabbt träffa läkaren. Precis som förra gången fick han andas lite medicin och så upprepades det flera gånger. Undersökning, vänta, andas, vänta och undersökning. I över fem timmar var vi där.
Mini skötte sig bra, men blev såklart lite uttråkad. Jag packade inte med några leksaker för jag trodde att det skulle finnas på plats, men icke. Så vi lekte med varandra bäst vi kunde, men får erkänna att även jag blev uttråkad. Vi fick lite mer medicin, lite ny och så ska vi börja med ankan igen så förhoppningsvis är det snart borta igen. På kvällen var han lite extra gnällig, men sov gott hela natten. Idag låter han fortfarande ganska så rosslig och har fått lite hosta, men enligt läkaren kunde det vara såhär i några dagar. Imån börjar vi med den nya medicinen, hoppas det blir bättre då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela