Stina

- Si vis Amari, Ama -

Grått och trist

Publicerad 2013-02-18 21:41:12 i

Dagen började vi med öppna förskolan. Mini älskar verkligen att vara där, en massa barn, nya ljud, leksaker ja en massa saker att undersöka. Efter det blev det Kinna tur och retur, ca en mils promenad. När vi började gå så duggade det lite lätt men det regnade bara mer och mer så jag var helt blöt när vi kom hem.

Hemma blev det lite fix och trix, hängde tvätt och förberedde middagen. Vid 19 var det dags igen, idag körde vi på ett step/styrka pass. Styrkan var jobbig men stepen var inte så jobbig denna gången, tror det blir jobbigare ju fler steg man lär sig. Idag var jag mest förvirrad... Nu är det Top Model som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela