Stina

- Si vis Amari, Ama -

Helg!!

Publicerad 2013-02-16 09:59:42 i

Denna veckan har jag längtat efter helgen, kanske för att Sammi är ledig annars vet jag inte riktigt! Ska i alla fall bli mysigt med en helg tillsammans!
Igår var mamma här på lite fika och hjälpte mig att komma igång med symaskinen som jag lånat av min syster. Blev en kort promenad innan mamma åkte hem. Jag började planera för att sy, Mini tyckte annat, men fick börjat i alla fall samtidigt som jag förberedde middagen och underhöll Mini, ibland undrar jag hur man lyckas?! :) När Sammi kom sydde jag klart innan vi åt middag, lax med pressad potatis och en räksås till det, riktigt gott.

Idag vaknade Mini vaknade ganska så tidigt idag, vid 7, så vi gick upp och åt lite gröt innan det blev lite lek. Nu kollar jag tv och Mini har somnat om. Snart ska jag hoppa in i duschen och försöka göra mig lite fin, dop för finaste Amanda idag! :)
Nä, dags att släppa mobilen och börja, idag vill vi inte vara sena!!
Trevlig helg till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela