Stina

- Si vis Amari, Ama -

Helgen som var

Publicerad 2013-02-25 09:12:43 i Våra dagar

Dagarna bara springer förbi och vipps så är det måndag igen! 
Helgen har varit bra, fredagen spelade Sammi match och efter det var det lite fredags mys. Även på lördag jobbade Sammi och efter det blev det hem till bror med familj på god middag och melodifestivalen!
Gårdagen bjöd på härligt väder så efter babysimmet var vi ute och promenerade i solen!
Efter 2 dagar uppehåll var det på kvällen dags för lite träning igen! Riktigt härligt.
Kvällen avslutades med god mat och lite fotboll på tvn!
Idag ska vi bege oss till Öppna förskolan, sedan bjuds vi på lunch hemma hos Kicki. Hem och slappa en stund innan jag ska träna ikväll. Hoppas bara att Sammi kommer i tid så att jag hinner!
 
Önskar er en riktigt bra måndag och en härlig start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela