Stina

- Si vis Amari, Ama -

Måndag

Publicerad 2013-02-25 17:27:00 i

Var en liten sväng på öppna, blev lite sen dit och gick ganska så tidigt. Åkte hem till Kicki och Joline, där vi blev bjudna på god lax till lunch! Inte ofta det händer, men både Lukas och Joline sov så vi kunde äta och tjöta i lugn och ro!När dom sedan vaknade var det fullt ös. Roligt att se hur dom börjar leka med varandra. Joline vill gärna bära Lukas, går inte så bra då dom är lika stora, men gulligt när hon försöker!
Istället körde hon runt honom i denna. Vilket han tyckte var riktigt roligt! Men bäst var nog när någon utav oss vuxna körde, så vi kunde springa genom hallen!
Lukas sov en sväng när vi kom dit och efter all lek var han riktigt trött när vi åkte hem, dock så sov han bara vägen hem, typ 10 min... Nu är han trött men inte alls intresserad av att sova. Kommer nog bli jättebra...
Ska se om han vill äta lite, de sista har han inte varit så sugen på mat, mestadels bara leverpastej smörgås och yoghurt som går ner nu. Men skönt så länge han äter något i alla fall! 4 tänder är påväg ut, eller dom är ute, men påväg ner mer, så det är klar att det kanske är lite jobbigt att äta om han har ont.
Nu blir det att försöka samla lite kraft inför kvällens träning, känner mig lite trött och inte alls så sugen. Men det kommer snart! Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela