Stina

- Si vis Amari, Ama -

Mys

Publicerad 2013-02-20 21:15:13 i

Lång härlig dag! Dagen har varit toppen, började när klockan ringde 4.50. På med träningskläderna och bort till Friskis och köra ett spinnings pass! Efteråt gick jag hem och sov en liten stund och hann sedan fixa lite hemma innan vi gick till öppna förskolan. Solen lös och himlen var blå!!

Efter en sväng där gick vi vidare till Kinna. Inte lika härligt väder, utan det började blåsa och snöa... Men härligt med promenad och perfekt för Mini att sova lite.
Fortsatte dagen med föräldra grupp och efter lite snack där gick vi hem och där väntade bästa Tesa!
Vi handlade lite och tog sedan ytterligare en promenad. Hem och började laga middag. Idag bjöds det på Maddes goda kyckling gratäng!
Mini har badat och nu sover han. Vi andra sitter i soffan, just nu kollar vi på Mia på Grötö!
Nu ska jag lägga ifrån mig mobilen och vara lite social!

Fortsatt trevlig onsdag kväll på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela