Stina

- Si vis Amari, Ama -

Torsdag

Publicerad 2013-02-28 09:26:42 i Våra dagar

I tisdags åkte vi iväg en sväng till min syster, blev lite fika och bus innan vi åkte hem igen. Så härligt att åka hem när det fortfarande är ljust och klockan ändå är närmare 17! Och det blir bara ljusare, I LIKE!
 
Igår började dagen med träning, jag har börjat känna mig lite förkyld, så det var väldigt mycket jobbigare än vad jag upplevde det förra veckan, men jag klarade det! Väldigt skönt nät man går ifrån gymmet kl 7 när det egenligen öppnar, färdig tränad och duschad också möter vi folk som är påväg för att träna. Då är det verkligen värt att gå upp tidigt!
Blev en sväng till öppna förskolan, promenad till Kinna och sedan kom Maria på fika! Vi hann lösa diverse i lands problem innan vi gick ut på en promenad. Även igår bjöds det ju på härligt vårväder, sol och klarblå himmel.

Idag är det läkarbesök för Mini som gäller, återbesök för att se om vi ska fortsätta med mediciner eller inte.
 
Önskar er en riktigt härlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela