Stina

- Si vis Amari, Ama -

Torsdag

Publicerad 2013-02-14 16:33:13 i

Vaknade med halsont i morse då jag var nära på att skippa träningen, men jag bestämde mig för att gå dit ändå och ta det lite lugnare. När jag väl var där upptäckte jag att jag glömt skorna, så det blev väldigt lugnt.
Efter träningen blev det en promenad på lite över 8 km.

Väl hemma kände jag att jag hade mer energi så blev lite träning här hemma också.
Nu har vi duschat och ska snart börja planera middagen. Kanske göra något extra dagen till ära? Funderar fortfarande lite vad jag ska göra.
Hur gör ni? Firar ni alla hjärtans dag?
I vilket fall önskar jag er en riktigt bra alla hjärtans dag med en massa kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela