Stina

- Si vis Amari, Ama -

Träning och lunch

Publicerad 2013-02-07 18:34:58 i

Känns som de flesta dagarna är planerade, och precis som de andra torsdagarna började vi denna med lite träning. Ordinarie ledare var sjuk, så det var en annan, kul med ett annat pass! :)
Tigern var med på träningen idag.

Spanar ut

Efter träningen gick vi hem och fixade lite, lagade mat och gjorde oss klara. Och sedan kom Kicki och Jenny, eller nästan i den ordningen i alla fall! ;)
Idag bjöd jag på tacos, lätt och smidigt och omtyckt om de flesta!
Glömde att ta några kort, men här är ett på Mini lite tidigare idag.

Nu är det strax middags dags hos oss, sedan blir det filmkväll.
Trevlig kväll till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela