Stina

- Si vis Amari, Ama -

Underbara sol

Publicerad 2013-02-26 12:27:00 i Våra dagar

Så mycket lättare allt känns nu när solen har börjat titta fram några dagar i rad! :)
Skönt att promenera, så länge vi går i solen i alla fall. Vinden är lite kallt men det är 5+ grader.
 
Idag skulle vi till Öppna förskolan med min föräldra grupp, så dagen började där, tog en kort promenad innan vi gick hem. Så skönt att Mini gillar att vara i vagnen, sover nästan alltid och annars är han glad för det mesta! :)   
Första promenaden med Mini, tänk så lite han var!
Under denna tiden var han inte lika nöjd i vagnen, antingen sov han eller så skrek han. Kommer ihåg att jag ofta var helt svettig när jag kom hem, kändes som att alla tittade på mig för att jag hade ett skrikandes barn i vagnen. Efter ett tag lärde jag mig dock att mat gjorde att han blev tyst, så det var alltid en flaska med i vagnen. Då blev han tyst! :)
 
Idag får vi se vad vi hittar på, inget mer bokat, så tror nog att det kommer bli slappning här hemma. Skulle behöva städa, men tråkigt att göra det när man måste. Så mycket skönare när man bara får ett ryck! Väntar nog lite till och hoppas att det kommer! Kanske ska jag ut lite mer och njuta i solen? Gäller att passa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela