Stina

- Si vis Amari, Ama -

2013 01 10

Publicerad 2013-01-10 11:10:56 i Våra dagar

Denna dagen började vid 8 för oss, som vanligt var det lite gröt innan vi började plocka lite.
Mini har nu lagt sig för att sova lite och jag ska passa på att äta lite frukost och sedan blir det lite tv tittande. Vädret ser lovande ut, så kanske får vi in en promenad idag? Har varit grått och trist i flera dagar så gäller att passa på när det i alla fall är lite sol. Börjar redan nu längta efter värme och vår, kommer bli en lång sista del på vintern! 
Vi kollar även lite på resor och det gör ju bara att jag längtar ännu mer till sol och bad!!
Jaha, så länge sov han... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela