Stina

- Si vis Amari, Ama -

2013

Publicerad 2013-01-02 13:06:00 i Våra dagar

Då var året slut och det är nu dags för ett nytt härligt år!
 
Helgen har varit bra, har som sagt varit i Åsa. Mamma och pappa var iväg, så vi passade Ziba.
  
Sköna härliga promenader, både med och utan hund. Vädret kunde såklart ha varit lite bättre, men vad gör lite regn och blåst?! Vi var en sväng hos min bror, åt och bakade lite.
  
Sedan var det dags för nyår, som vi firade med Jenny och Reza hemma hos deras kompisar, Caroline och Henrik, och ett annat par. 8 vuxna och 6 barn blev vi till slut, så det var fullt hus, men väldigt trevligt.
Mini var såklart uppklädd dagen till ära!
Igår var det lugnt, Mini sov inte jättebra på natten, så det var väldigt skönt att kunna ta det lugnt. Vi var kvar hos mamma och pappa hela dagen så det var skönt att komma hem på kvällen. Sammi tog Mini och jag somnade tidigt. Tror Mini kände på sig att jag behövde sova, för i natt vaknade han bara en gång och vaknade strax före 9. 
 
Nu vaknade Mini, hej så länge!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-01-03 14:34:18

Åhh, så fin han blev i sin frack!!!

Svar: Ja, visst blev han!! Han tack sin moster så hjärtligt!!
Stina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela