Stina

- Si vis Amari, Ama -

Då var det klart

Publicerad 2013-01-31 21:25:25 i

När mamma var här så sydde vi ett par byxor och en mössa. När hon hade åkt var jag på gång och sydde ytterligare ett par byxor. Fick ringa jouren i Åsa, läs mamma, 2 gånger, men ändå stolt över hur bra det gick och hur fina byxorna och mössan blev!

Nu blir lite träning här hemma också ska jag försöka komma i säng i tid. Imån är det öppna förskolan och efter det åker vi till Varberg för en fredags date med fina Tesa! Känner på mig att det kommer bli en riktigt bra dag!
Sov gott alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela