Stina

- Si vis Amari, Ama -

Det går bra nu

Publicerad 2013-01-07 16:34:04 i Våra dagar

Började med att göra ett inlägg på mobilen, kom åt fel knapp och allt försvann. Skrev ytterligare ett och då fungerar det inte att publicera, så tänkte att jag gör ett tredje försök! Är ju alltid lättare att göra via datorn och då sparas det alltid automatiskt, men ibland går det snabbare via mobilen. Men nog om detta! :)
Vi har haft en bra helg, Sammi jobbade på lördagen och sedan åkte vi till Ikea. Mini fick ny lampa och en lite matta. Skulle även ha köpt lite förvaring, men den var naturligtvis slut... Åt lite mat innan vi åkte hem och hade lite lördagsmys. Igår var vi en sväng hos min syster som äntligen kommit hem ifrån Finland. Blev tjöt och lite mat innan vi åkte hem igen. På kvällen var det tänkt att jag skulle plocka bort julen, istället la jag mig i soffan och bara slappade, kände inte alls för det. Sammi var duktig och gjorde ett rejält ryck i extra rummet, så nu är det ordning och reda där inne.
Denna dagen började jag med att plocka bort det mesta med julen, tycker dock att ljusstakarna ger ett sånt fint sken, så det får vara kvar någon dag till. Vid 10 kom mamma, vi fikade lite, fixade lite här hemma och gick sedan en sväng till Skroten. Jag hittade en massa fina tyger och blev väldigt sugen på att börja sy, får se om det blir något av det eller om det stannar i tankarna. Kul skulle det vara i alla fall. Väl hemma blev det en kopp te/kaffe innan mamma åkte hem.
Nu ska vi gå och handla lite inför middagen, men först ska Mini få upp sina nya gardiner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela