Stina

- Si vis Amari, Ama -

För tidigt

Publicerad 2013-01-11 08:18:22 i

Idag/natt valde Mini att vakna vid 4, inte helt okay.
Men han är nöjd så länge han bara får stå och leka lite. Jag somnade om efter en stund och vaknade igen när Sammi så till mig vid 6.30, då var han fortfarande vaken.
Vi gick upp och åt lite gröt, men han var inte så sugen. Nu sitter vi i soffan och kollar tv, hoppas att han snart vill somna om en stund.

Morgonmys i all ära, men min gräns går vid 6-7. Måste ju orka med resten utav dagen också.
Är ju i alla fall fredag idag!! Och imån får vi efterlängtat besök ifrån norr, som vi har längtat!
Önskar er en riktigt bra start på helgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela