Stina

- Si vis Amari, Ama -

Husvisning

Publicerad 2013-01-09 17:07:44 i Våra dagar

Denna dagen började med lite kaffe/te med mamma och pappa. Dom skulle följa med oss för att kolla på hus. Blev dock en väldigt snabb titt, det var inte alls bra. På hemsidan fanns inga bilder innifrån och nu förstår vi varför!
När vi var hemma igen kom Line och Mille på besök. Vi tjatade en massa medan Mille kollade lite film. Hann med en sväng till Skroten innan dom åkte hem. 
Nu planerar vi middagen, blir nog kyckling, ris, curryssås och en riktigt god sallad! Är ingen riktig curry människa, men även Line skulle laga detta till middag och det lät ju väligt gott!
Nu blir det att mysa lite med sötnosen, kan inte få nog utav pussar, sen får vi fortsätta med maten!

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2013-01-09 22:22:44

vad roligt med husvisning men trist att det inte var fint =)
Man lär sig alltid nått på varje visning!

Hoppas allt är bra med er annars,
kram

Svar: Ja, precis. Vi har tänkt börja på lite visningar, mest bara för att veta vad vi INTE vill ha! :)Allt är bara bra tack, själva?
Kram
Stina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela