Stina

- Si vis Amari, Ama -

Jobbig natt

Publicerad 2013-01-24 20:45:41 i

I natt var inte en utav Minis bästa, utan det här varit mycket vaket och mycket gråt tyvärr... När jag vaknade vid sex i morse låg jag och tänkte varför jag skulle kunna skippa träningen, inte alls sugen. Men vi somnade om och jag vaknade igen vid halv tio. Försökte återigen komma på en ursäkt, sedan sparkade jag mig själv i baken gjorde oss klara för träningen! Jobbigt att gå dit men så skönt när det väl är igång!
Hemma igen var det en snabb dusch och dags att laga lunch innan Jenny och Adele kom. Vi hann med mat, lek, loppis och en härlig promenad.

Kallt men underbart med sol! När dom åkte hem fortsatte vi vår promenad i en timma till.
Nu har vi ätit middag och slappar. Mini ska sova och jag tror att jag ska ta ut täcket! Imån har vi inga planer, kanske blir det öppna förskolan om vi orkar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela