Stina

- Si vis Amari, Ama -

Nu är vi tillbaka

Publicerad 2013-01-08 16:05:51 i Våra dagar

Då har även vår vardag dragit igång.
Idag var första gången på öppna förskolan denna terminen och det märktes på barnen att dom var glada att vara där. 
 
Mini är ju stora killen nu och ställer sig själv. Dessa lastbilarna lockade extra mycket. 
Annars har vi inte gjort så mycket idag, blev en liten promenad efter vi hade varit där och när vi kom hem blev det som alltid lika plock. Har även hittat ett mönster till Minis byxor, är omget avancerat så kan tänka mig att det är bra att börja med. Kanske gillar jag det, kanske blir det de sista?! Men jag tror i alla fall jag ska ge det en chans.
Nu blir det till att leka lite med Mini, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela