Stina

- Si vis Amari, Ama -

Nu ska jag försöka

Publicerad 2013-01-28 22:31:55 i

Ja, i alla fall försöka ta tag i min kropp. Här ju tränat en dag i veckan och känner inte att jag vill lägga mer tid på gymmet... När Sammi kommer hem vill jag äta middag tillsammans och inte behöva stressa iväg till ett pass eller gymmet. Kan tänka mig att gå någon helg, men vill ändå kunna lösa det!
När februari börjar ska vi börja tänka lite mer på maten, onyttigheter och läsk. Dieter är inget för mig, och jag vill kunna äta det jag vill, men såklart i måttliga mängder och inte varje dag.
Men utöver det ska jag träna lite här hemma. Detta började jag med idag och jag hoppas att jag ska hålla det. Blir ett litet pass morgon och kväll också ska jag skriva lite dagbok över vad som görs så jag har lite koll!

Har fungerat för mig innan men har aldrig haft så många extra kilon som jag har nu... Vet att jag inte kommer få samma kropp som innan men kan komma närmare än nu! :) Ska ju våga visa mig på stranden i sommar!
Nu blir det sängen, imån är det som vanligt öppna förskolan och efter det lunch! Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela