Stina

- Si vis Amari, Ama -

Onsdags häng

Publicerad 2013-01-23 20:53:05 i

Dagen började som sagt med babysim, Mini skötte sig alldeles utmärkt! En massa dyk idag och Mini lyckades dessutom klättra upp på kanten idag! :) Stolt mamma!
När vi var klara mötte vi upp Kicki och Joline för en lunch!

Blev en massa tjöt och sedan gick vi vidare till biblioteket där det blev lite lek för de små.

Efter det blev det promenad hem, lite tvätt och laga middag innan Sammi kom hem.
Nu är det soffmys som gäller, strax dags för Mia på Grötö.
Imån är det dags för träning, alldeles för länge sedan sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela