Stina

- Si vis Amari, Ama -

Torsdag

Publicerad 2013-01-03 15:25:00 i Våra dagar

Fastän att vardagen är tillbaka för många så är fortfarande våra dagar väldigt slappa. Öppna förskolan, gympan och babysimmet har fortfarande uppehåll. Men i dag tar vi lite tag här hemma, viker en massa tvätt och fixar i extra rummet. Tanken är att vi ska försöka fixa en del i helgen, så det är ju bra om det är förberett! 
Annars blir det som vanligt, en lugn och skön dag! :) Fast får erkänna att jag längtar lite tills allt sätts i gång igen och vi får en riktigt vardag.
Mini övar för fullt här hemma, han drar sig upp vid bord, i spjälsängen, soffan och mot oss. Han blir oftast väldigt till sig och släpper och trillar ju såklart efter en sekund! Men väldigt söt är han i alla fall! 
Nu ska vi se om vi lyckas göra något vettigt idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela