Stina

- Si vis Amari, Ama -

Underbar dag

Publicerad 2013-01-29 19:07:00 i

Dock hade vi en mindre bra natt, Mini bestämde sig för att vara vaken största delen utav natten, han skrattade rätt mycket, det gjorde inte jag...
Därför hoppade vi öppna förskolan idag och tog lite sovmorgon och slapp förmiddag!
När vi laddat batterierna packade vi in oss i bilen och körde mot Jenny och veckans lunch! Bjöds på god kycklingsallad och glass.
Här kommer ett litet bildregn.
Lukas gungar Melvin.
Lukas tyckte det var jätteroligt, Melvin såg mer livrädd ut...
Tittut, är det någon där? Amanda stora tjejen Och Adele står "själv"
Melvin testar gåstolen
Inga små bebisar längre, Amanda blev dessutom 4 månader idag!!
Melvin och Amanda myser.
Nu är vi hemma igen, Sammi är iväg och tränar så vi får roa oss själva en liten stund till!
Hoppas ni haft en bra tisdag, för det har vi haft!

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-01-31 20:19:12

Sicka sötnosar! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela