Stina

- Si vis Amari, Ama -

Bad sol och jobb

Publicerad 2013-07-24 00:32:42 i Våra dagar

Det är ungefär så mina dagar ser ut, men jag klagar inte. Vädret är helt underbart så det gäller att njuta till max. Sammi har börjat jobba igen, men Mini och jag är kvar i Åsa.

Igår tog jag mig dessutom ut på en mils jogging/powerwalk. Vi startade nog lite väl tidigt för det var riktigt varmt, men runt tog vi oss i alla fall.

Nu ska jag lägga mig och sova, klockan ringer vid sex!
Hoppas även ni har det riktigt gott i det underbara vädret!! Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela