Stina

- Si vis Amari, Ama -

Massa jobb

Publicerad 2013-07-17 20:08:16 i Våra dagar

Jag var orolig att jag inte skulle få jobba, men precis som alltid finns det nästan hur mycket som helst. Från början hade jag bara kvällar denna veckan och tänkte att jag skulle hinna med lite strandhäng på förmiddagarna istället har jag bara jobbat dag och fått bada på kvällarna istället, lika skönt det! Härligt att veta att stranden väntar när man är på jobbet!




Idag blir det inte mycket gjort, klockan ringer strax efter fyra imån, så kommer lägga mig väldigt tidigt!
Hoppas även ni njuter av den underbara sommaren!!
Och Helena, jag saknar dig en massa på jobbet!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela