Stina

- Si vis Amari, Ama -

Regnig promenad

Publicerad 2013-06-19 23:21:00 i Våra dagar

Igår var vi som sagt och hälsade på hos Minis kommande förskola. Känns helt sjukt att vår lille kille nu är så stor att det är dags att börja på förskolan!!
Men det var kul att få komma dit och se hur det ser ut och såklart att träffa fröknarna. Mini sov när vi kom dit så de första minutrarna var han väldigt mammig och jag fick inte sätta ner honom. Men efter en liten stund så släppte det och han lekte och utforskade. Efter ytterligare en liten stund var inte mamma så intressant längre, utan då var bollkastning med fröken mycket roligare. Kändes väldigt skönt att han snabbt kände sig "hemma", misstänker att det kommer kännas lite tyngre i höst, om det då går lika bra, men gick i alla fall därifrån med en riktigt bra känsla!
Vädret var riktigt skönt så vi var ute en stor del utav dagen, spelade lite boll och njöt utav det fina vädret.
 
Idag vaknade vi dock till grå himmel, men vi tog på oss regnkläderna och åkte till Kicki och Joline och begav oss ut på en härlig långpromenad. Det regnade under hela promenaden, men som tur var bara "sommarregn", det var först när vi kom in om åskan och ösregnet kom.
 
Bjuder på lite lekplatsbilder ifrån en soligare dag.
Nu blir det lite hemmaträning för min del och sedan sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela