Stina

- Si vis Amari, Ama -

Då var vi här igen

Publicerad 2013-03-26 07:23:46 i Våra dagar

Efter några dagar utan datorn var vi nu tillbaka igen.
Idag är det dags för Ullared!!
 
 
 
Kanske tokmycket folk eller så hoppas vi på att det är lite lugnare, men jag har svårt att tro att vi har den turen? Finns en hel del som behövs fyllas på här hemma.
Annars då, ja vi var ju i simhallen i fredags, dit kommer det bli flera besök. Perfekt bassäng när man kommer med de små. Mini guppade omkring med sina puffar. Sedan blev det lunch, fika och lite shopping innan vi åkte hem.
Mini och jag pausade en lite stund här hemma innan vi åkte till Åsa. Där blev det lite mys med mamma och pappa innan det var dags att sova. 
På lördagen var det strålande sol, så naturligtvis gick vi en skön promenad.
Sammi kom när han hade slutat jobba och vi åkte sedan vidare på egen hand på 30 års fest. Vi tackar för en mycket trevlig fest, god mat, dricka och roliga lekar. När dom andra skulle ut tackade vi för oss och åkte hem.
 
På söndagen var det som vanligt babysim, sedan åt vi lunch på stan innan vi åkte hem för att slappa lite i soffan. Trots att jag sov ganska många timmar så blev det ändå "fel" någonstans och jag var väldigt trött. Men efter lite slapp i soffan så gick vi ut på en härlig promenad.
 
Igår var allt som vanligt igen, dock hoppade vi öppna och sov lite längre. Längesedan vi gjorde det, men så skönt! :) Vi mötte sedan upp Justin och Carro för en promenad. Tanken är alltid att gå minst milen, men denna gången blev det nästan 1,5. Nu börjar det ju bli så skönt ute så man vill ju knappt gå in. Snart blir det att packa lite picknick och ha med och stanna vid en fin lekplats.
 
Nu är det dags för oss att göra oss klara. Behöver packa lite små mellanmål till Mini och göra mig själv klar.
Hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela