Stina

- Si vis Amari, Ama -

Läkarbesök

Publicerad 2013-03-05 13:29:00 i Mini

Minis feber hade inte gett med sig i morse och i natt när han vaknade hade han över 39 grader trots att vi gett alvedon 2 timmar tidigare. Så i morse ringde jag till barnmottagningen för att se vad dom tyckte vi skulle göra. De fanns en tid en timma senare, så vi klädde på oss och promenerade bort.
Helt underbart väder, (ganska) blå himmel, sol och en massa fågelkvitter! Jag kände lukten utav vår! 
Han har åkt på öroninflammation, men nu har vi varit och köpt pecillin så förhoppningsvis blir det bättre snart. Men nu är det lite mediciner att hålla reda på 6st på morgonen, de flesta ska sedan tas 3 gånger om dagen. 
 
Nu blir det att återgå till Mini, fastän han tar det ganska bra så är han lite mer gnällig och kräver lite mer uppmärksamhet, men mest utav allt så vill han bara kramas! 
Jag älskar dig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela