Stina

- Si vis Amari, Ama -

Lekdag

Publicerad 2013-03-12 21:53:50 i Våra dagar

Började dagen med en härlig liten promenad i solen, blåste inte alls så mycket idag så det var riktigt härligt!
Fortsatte en sväng till öppna förskolan. Riktigt roligt att vara där efter en vecka hemma! Mini älskar verkligen att vara där. Fastän att många leksaker är likadana som hemma så är det något speciellt när dom inte är hemma.
När vi lekt färdigt där åkte vi mot Borås för lunch och lek. Trodde att Mini skulle vara för liten för lekland,men så fel jag hade. Han älskade det. Att sitta i bollhavet och kasta lite bollar men roligast var nog rutschkanan.
Försökte ta sig upp själv, men benen räckte inte till...
Men med lite hjälp kom han upp och han skrattade som bara den när vi åkte!
Kan säga att han sov gott efter, 2½ timma! Vilket gjorde att vi hann med lite shopping och fika innan vi åkte och hämtade Sammi. Mini vaknade först när vi kom hem!
Nu ska även jag sova, klockan ringer vid 5 imån, upp och träna! 
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela