Stina

- Si vis Amari, Ama -

One off these nights

Publicerad 2013-03-19 08:03:40 i Våra dagar

Vissa nätter vill jag helst bara glömma bort, och denna natten var en utav dessa. Det började redan igår kväll, Mini vaknade och kunde inte somna om, så han var vaken i typ 1½ timma. När han väl somnade om så var det väldigt oroligt. Men han sov då i ca 4 timmar, Efter det har det bara varit kaos, tror han har vaknat en gång i timmen, minst. Varit jätteledsen och inte alls sugen på att somna om.
Men nu laddar vi batterierna och gör oss klara för dagen. Vi börjar med öppna, efter det är Mini riktigt trött så det brukar vara bra med en långpromenad. Får dock se vad mamman orkar, även hon är ju lite trött idag. Sedan känns det inte så lockande att gå ut när det är helt grått och trist ute. 
Vi får helt enkelt se hur det blir! :)
En sak är säker, jag får en massa energi av att se på dig min lilla sötnos! 
Nu blir det lite frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela