Stina

- Si vis Amari, Ama -

Sjukstuga

Publicerad 2013-03-04 17:43:00 i Våra dagar

I helgen var det dop för finaste Melvin, det bjöds på en massa god fika, olika bullar och kakor. Efter dopet var vi förbi min syster en snabbis innan vi åkte till fjärås för att bli bortskämda med god mat och ännu mera god fika! Fullt ös hela kvällen, Mini njuter som bara den utav all utmärksamhet! Naturligtvis kollade vi även melodifestivalen och jag får säga att jag är nöjd med vilka som gick vidare.
Igår var vi bara hemma, förutom en skön promenad i solen.
Mini hade feber, och framåt kvällen blev den bara högre och trots alvedon så låg den på 39 grader. Men vi fick i honom vatten och lite yoghurt i alla fall. Framåt 20 somnade han och vaknade mycket piggare i morse. Men vi är hemma i dag också. Även jag har ju blivit förkyld igen och har nu missat 2 träningar, eller 3 om vi räknar kvällen, men eftersom jag har lite feber, väldigt snuvig, ont i halsen och hosta så får det vänta lite till. Hoppas bara det försvinner snart, får erkänna att jag faktiskt saknar det! 
Nu blir det att börja förbereda kvällens middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela