Stina

- Si vis Amari, Ama -

Sol sol sol vad mer kan jag säga?

Publicerad 2013-03-07 22:23:00 i Våra dagar

Det renoveras för fullt i vår källare och det har det gjorts hela veckan... Vet ju inte om det har varit innan då jag oftast är borta på dagarna, men denna veckan har det varit fullt ös. Eftersom vi bor på bottenplan så låter det rätt rejält, låter som om någon försöker slå sig in i vår lägenhet.
Idag kände jag att det fick vara nog och klädde på oss för att ut och njuta lite i solen.
 
Skönt att känna solen värma lite, trots kalla vindar. Men framför allt skönt att jag börjar känna mig frisk igen. Blir inte helt slut när jag tar en promenad. 
 
Nu är det strax dags att sova lite, imån blir det föräldra grupp och sedan kommer mamma på besök! På kvällen blir det hem till Anna för fredagsmys. Som vanligt, en bra fredag att se fram emot helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela