Stina

- Si vis Amari, Ama -

Söndag

Publicerad 2013-03-10 10:42:00 i Våra dagar

Har haft lite fel med dagarna i huvudet, så för mig känns det som måndag... Men så skönt att det bara är söndag och vi får ha Sammi hemma idag! :)
 
Äntligen ska vi på babysim, känns som vi missar oftare än vi är där, men idag är Mini mycket piggare så då ska vi självklart dit. Efter det blir det en sväng till Åsa, tänkte hinna med en promenad i det fina vädret, läs stormiga!, innan vi ska på kalas.
I fredags var mamma som sagt här, blev en sväng på loppis och fika innan vi åkte mot Åsa, jag släppte bara av henne innan vi åkte vidare mot Amanda, Anna och Lisa. Fredagsmys med tacos stod på schemat. Vi sov i Åsa på natten eftersom Sammi ändå jobbade på lördagen, och vi passade på att vara hos min syster. Blev en massa fika och som vanligt lite nya kläder till mig! :)
Nybadad sötnos.
Nu blir det att packa i ordning inför dagen! 
Önskar er en härlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela