Stina

- Si vis Amari, Ama -

Torsdag

Publicerad 2013-03-14 22:59:49 i

Dagen började med ett pass på Friskis, Mini sov genom en del och var vaken, mammig en stund och satt och lekte en stund så det blev ganska så bra träning för min del! :)
Blev lite mat och lite slapp här hemma innan vi gick och mötte Carro och Justin. Underbart väder så vi tog naturligtvis en promenad. Gick nästan 2 mil! Men när vädret är härligt och man går och pratar känns det inte så långt.

Men får erkänna att jag känner mig lite trött i benen nu.

Morgon dagen har vi tänkt börja på öppna förskolan och förhoppningsvis är vädret lika fint imån och då blir det promenad även då! :)
Nu sängen. Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela