Stina

- Si vis Amari, Ama -

Äntligen hemma!

Publicerad 2013-05-04 09:27:00 i

Underbart att vara hemma, Mini firade med att sova hela natten i eget rum! :)
Har hänt några gånger innan, men ofta vaknar han kring 2-4 och då tar jag in honom till oss, men inte i natt inte!
Gårdagen blev inte som jag hade tänkt, Mini blev mer sjuk på eftermiddagen och även mer gnällig, så vi åkte hem tidigt.Sedan blev det även en sväng till sjukhuset. Han hade 40 graders feber trots både alvedon och ipren och andningen var ansträngd. Men allt gick snabbt där och det var inget fel mer än vanlig förkylning!
Idag vaknade han mycket piggare, så kanske saknade han bara hemma!
Sammi jobbar idag så får se vad vi hittar på, jag åkte i stress igår ifrån Åsa och glömde vagnen... Så får nog bli att ta tag i packningen idag. Tvätta, pack upp och fixa här hemma.
Önskar er en härlig dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela