Stina

- Si vis Amari, Ama -

Äntligen måndag!

Publicerad 2013-05-27 09:12:00 i Våra dagar

Som vi har längtat efter denna måndagen! Idag åker vi äntligen utomlands! Sammi är inne och jobbar några timmar och efter det åker vi mot Landvetter!
 
Igår fick jag sovmorgon, sedan blev det blommor och presenter.
Fantastisk bukett. 
Blev ju inget firande på rätt dag, men såklart Grattis älskade mamma , du är världens bästa!! Och även grattis till alla andra underbara mammor där ute! 
 
Sedan gjorde vi oss klara för att åka på till Olsfors, lille Vincent skulle döpas.
Efter god mat och fika åkte vi hemåt och packade klart Tro det eller ej, men det gick lätt och smidigt och dessutom blev väskan inte allt för tung.
 
Nu blir det mys och fix innan det är dags att åka. Får se hur det blir med bloggandet där borta, men ska allt försöka uppdatera er då och då, annars hörs vi igen den 11:e juni. Kram

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2013-05-28 20:36:12

Så fina bilder på lilla fmailjen och vilken bukett sedan.

hoppas ni får en grym resa.
kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela