Stina

- Si vis Amari, Ama -

Äntligen

Publicerad 2013-05-21 13:09:41 i

Har vi fått nytt chassie och nya däck vår vagn!! Som tur va har jag ju haft tillgång till vagn under tiden, men jag gillar min vagn!! :) Dessutom är den lånade vagnen framåtvänd och jag vill ha honom mot mig!

Var lite orolig att han skulle vägra att sitta och "bara" se mig nu, men det gick bra!

Sedan blev det en sväng till Kungsmässan, Nea, som jag är fadder till, har dopdag idag, så fick köpt ett paket! :) Vi fortsatte till Willys för att handla lite mat.
Nu sover Mini lite och sedan ska han fotograferas. Fick i doppresent och idag är det äntligen dags. Fastän att jag själv tar mycket kort har jag längtat lite efter att få ta "riktiga" kort. Dock glömde jag presentkortet hemma, men det ligger fint på byrån innanför dörren så jag inte skulle glömma det... Ibland blir man bra trött på sig själv.

I söndags var vi en sväng hos min bror, åt lite grillat, snackade och spelade Wii! Blev en riktigt bra söndag. Tror att Mini gungade mer än 2 timmar och det var knappt han ville ur när vi tog upp honom!

Gårdagen bjöd på Minis första tandläkarbesök. Sedan promenad, jag tyckte vädret kändes skönt på förmiddagen när vi gick ut, men det ändrades... Ösregn halva promenaden och jag hade kört klänning på mig. Men så blir det ibland!! :) Fick även hämtat ut Minis pass, blev en riktigt bra bild.

Nä, nu får jag väcka Mini så han är med till fotograferingen. Ha en härlig dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela