Stina

- Si vis Amari, Ama -

En vanlig onsdag

Publicerad 2013-05-22 18:23:22 i Våra dagar

Dagen började med en massa måste göra, men lätta sådana. En massa mail skulle skickas, telefonsamtal skulle ringas. Många frågor angående akassan, förskolan och en massa annat, innan tyckte jag att försäkringkassan var en djungel, och det är det såklart, men känns som det är en helt ny djungel jag ska ge mig in i nu, en massa nya saker man nu ska förstå, men det löser sig nog tillslut. Hann i alla fall klart med nästan allt lagom till vi skulle iväg och simma vid 12.
Efter simningen blev det lite fika, eftersom det var sista simningen innan sommaruppehållet. Jag fick även köpt halkskor/simskor till Mini, perfekt att ha vid poolen och även bra så att han inte bränner fötterna.
 
Hemma blev det lite lunch och lite städ, började även planera lite vad som ska packas ner, snart dags att åka. Sedan gick vi ut på en promenad, mitt nya körkort hade kommit, så passade på att hämta det. 
Nu är det snart dags att börja med middagen!
Mini kollar till dockan i vagnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela