Stina

- Si vis Amari, Ama -

Förberedelser

Publicerad 2013-05-09 23:30:10 i Mini

Sammi har varit ledig idag och det var tur det! 
Som vi har grejat och donat, men nu börjar det bli klart. Bakats, lagats mat, städats, vinterjackor och skor och borta, handlat och presenter har blivit inslagna. Fortfarande lite bak kvar, men det tar vi imån!
 
Imån blir vår lilla skatt 1 år! 
 
Vi har en hel kalashelg framför oss, men så kul det ska bli!
 
Just nu så tänker jag självklart tillbaka på hur allt var för 1 år sedan, 1 år har redan gått, men självklart så minns jag det som igår. Tittar på klockan och kommer ihåg nästan hur dagen gick minut för minut och timme för timme.
Men nu var jag inne på slutet, men det hade jag trott ett tag. Men nu var det verkligen snart dags för vår fina kille att komma ut till oss. Livets mirakel. 
 
Nu blir det sängen för min del! Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela