Stina

- Si vis Amari, Ama -

Härliga dagar

Publicerad 2013-05-25 20:56:43 i Våra dagar

Lite kalla vindar till och från men ändå riktigt härliga dagar!
Igår var vi och gick igenom bilderna vi tog i tisdag, jösses, inte lätt att bara välja några, ville ha alla, i alla storlekar! 
Vi var även i Åsa för lite tidigt morsdag firande, grattis älskade mamma, du är världens bästa! 
Hann med lunch, fika och promenad innan vi åkte hemåt igen.
Sammi spelade match och vi var såklart där och hejade på. Mini stod på sidan och verkligen skrek för att ingen passade honom... 

Dröjer ju några år till innan han får spela med de stora killarna och tur är det!
 
Idag har vi varit hemma och fixat, städande och packandet tar aldrig slut. Vill ha det fläckfritt när vi kommer hem, och det blir det ju aldrig!
 
Nu har vi bänkat oss framför tvn, jag ser på Ps I Love you. Men strax börjar fotbollen och då blir det kanalbyte! 

Hoppas ni har en bra helg! Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela