Stina

- Si vis Amari, Ama -

Utslagen hjälte

Publicerad 2013-05-05 16:34:02 i

Dagen har bjudit på kalas, fina Sebastian blev 4 år idag! Grattis!!
Underbart väder, lite blåsigt, men nu känns det till och med som sommaren är påväg, i alla fall om man hittar ett ställe som är vindstilla! :)

Nu är vi hemma igen och Mini sover gott här bredvid.

Sammi ska strax iväg och träna, så Mini och jag får mysa lite här hemma. Sedan blir det att handla lite till det tomma kylskåpet och en god middag på det.

Igår tog jag mig ut på min första löprunda på många år, nästan 8km, och får säga att jag tycker det gick väldigt bra. En del träningsvärk idag, men det hör till och känns bara gött! Får se om jag tar mig ut på några fler rundor i veckan, nästa måndag är det dags för vårruset i slottskogen! :)

Hoppas att solen lyser även på er och att ni haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela